Strony

Get your dropdown menu: profilki

Tryby gry

Jest kilkanaście trybów gry, nie trzeba tylko zbierać serków można zagrać w piłkę nożną , w chowanego (zmieniając się w różne rzeczy), w szachy lub np. w grupowe zdobywanie flag.

Tryb gry wybieramy w "Menu > Tryb gry".







































Nie ma szamana. Używając spacji lub ↓ spychamy inne myszy kulą. Ostatnia pozostała mysz naciska klawisz "E" i przechodzi przez portal. W niektórych planszach myszy podzielone są na dwie grupy (niebieska i czerwona), musimy wtedy zepchnąć graczy z przeciwnej drużyny. Naciskając klawisz "P" otwieramy swój profil, "L" ranking, "I" inwentarz.



Naciskamy klawisz "E", aby zmienić się w przedmiot, swoją nazwę ukrywamy spacją. Szaman musi znaleźć wszystkich ukrytych graczy; będąc na ukrytej myszce klika spację, wtedy ona znika. Do norki można wejść dopiero gdy zostanie ostatnie 30 sekund. Szaman może pomylić się tylko 3 razy, później znika. Na początku przez około 30 sekund nic nie widzi, wtedy zaczynamy się ukrywać.



Wyścig myszy. Musimy dojść do sera i wrócić do nory jedynie za pomocą odpychania się od kuli, którą wypuszczamy spacją i ↓ . Naciskając klawisz "P" otwieramy swój profil, "L" ranking, "I" sklep.



Coś jak piłka nożna; są dwie drużyny (czerwona i niebieska). Naszym zadaniem jest łapanie i podawanie piłki za pomocą spacji (im dłużej przytrzymamy, tym dalej leci) oraz strzelenie gola przeciwnej drużynie. Osoba, która ma serem na plecach i pokazują za nią fioletowe strzałki ma aktualnie piłkę.



Gra drużynowa (czerwoni i niebiescy). Jedna drużyna musi przechwycić wszystkie flagi w tym samym czasie, aby wygrać. Kule, które wystrzela się klawiszem ↓ pomogą dostać się na wyższe miejsca lub zrzucić przeciwników. Na fladze należy stać dopóki nie zmieni koloru na barwę naszej drużyny. Wpisując na czasie !stats widzimy swoje statystyki w tej grze.



Osoby dzielą się na zdrajców i niewinnych. Zdrajca musi zabijać chociaż jedną mysz na minutę inaczej sam umrze. Klika na nią spacją, a mysz umiera po 3 sekundach, jeśli nie umrze oznacza to, że ta osoba również jest zdrajcą. Niewinny musi uważać, aby nie zostać zabitym. Jeśli podejrzewa kogoś o zdradę może napisać na czacie !nickgracza. Co najmniej dwie-trzy (w zależności od ilości osób) osoby muszą podejrzewać jedną osobę, aby jej nick zmienił się na czerwony, wtedy ci gracze mogą zabić spacją zdrajcę i przekonać się czy mieli rację w swoich oskarżeniach. Wycofać swoje podejrzenia można klawiszem "Tab".



Walki dwóch szamanów.



Są dwie drużyny (niebieska i czerwona); musimy zabić kowadłami graczy przeciwnej drużyny. Kowadła wypuszczamy spacją (czym dłużej przytrzymamy, tym dalej strzeli), a klawiszami "C" i "V" zmieniamy kierunek, którym poleci.



Jedna z myszy jest wampirem i musi ugryźć wszystkie inne myszy.



Nie ma szamana. Podobne do deathmatch, jednak ma się 3 życia i używając spacji spychamy inne myszy przypadkowymi obiektami. Celem jest zabicie wszystkich myszy.



Składa się z kilku rund; najszybsze myszy przechodzą dalej, ostatnia mysz, która pozostanie i wejdzie do nory z serem wygrywa.



Nie wolno dać się zrzucić szamanowi, coś jak survivor, ale bez opcji "meep".



Gra w chowanego. Chowamy się za rzeczami spacją, napis "You are here" pokazuje (tylko nam) gdzie aktualnie się schowaliśmy. Miejsce ukrywania zmieniamy klawiszem "Tab". Czas mamy do 1:30, wtedy szaman zaczyna szukać klikając spację.



Podobne do Defilante. Zbieramy kółka z rzeczami (oprócz czaszek) klawiszem "E". Skaczemy wysoko przytrzymując ↓. Jeśli zebraliśmy strzały wykorzystujemy je lewym przyciskiem myszy, ducha, który nas podbije trochę wyżej klawiszem "K", a bomby "L".



Gra drużynowa (czerwoni i niebiescy). Kradniemy ser przeciwnej drużyny na swoją połowę i klikamy spację. Jeśli pasek nad naszą głową jest pełny możemy wykorzystać spacją opcję "meep", która działa jak duch i odpycha myszy.



Używając swoich punktów musimy wyczarować rzeczy, aby dojść do serka. Każda rzecz zabiera jakąś ilość punktów, aby ją wyczarować klikamy daną cyferkę na klawiaturze, a później spacje lub wpisujemy na czacie np. !tr i klikamy spację, wtedy pojawi się trampolina. Cyferki na klawiaturze oznaczają 1 - strzałka, 2 - duch, 3- balon, 4 - runa, 5 - małe pudło, 6 - duże pudło, 7 - trampolina, 8 - mała deska, 9 - duża deska, 0 - piłka. Klawiszem "V" zmieniamy czy obiekt ma być widzialny (na czacie pisze Visible) lub niewidzialny (Invisible). Klawiszami "B" (w lewo), "N" (pod nami), "H" (nad nami), "M" (w prawo) wskazujemy gdzie ma się pojawić przedmiot. Jeśli chcemy obrócić daną rzecz o jakiś kąt wpisujemy !rotX (w miejsce X wpisujemy kąt od 0 do 369) np. !rot30. Gdy wpiszemy na !shop pojawią się skróty jakie trzeba wpisać na czacie, aby wyczarować daną rzecz i ile punktów kosztują.



Coś jak kalambury. Będąc szamanem musimy narysować dane nam słowo, inne myszy piszą na czacie co to jest (niestety po angielsku). Osoba, która zgadnie rysuje.



Gra w szachy, gdy pasek na danej figurze upłynie dopiero wtedy można nią ruszyć. Można grać w kilkanaście osób, wtedy każdy ma przydzielone kilka pionków.

/room #lagball - siatkówka, musimy odbijać piłkę na drugą stronę.

/room #cheesehunt - trzeba zebrać wszystkie kawałki sera, aby wejść do norki.

/room #keyhunt - podchodzimy do kolorowych kulek zbierając spacją klucze i otwierając kolejne kulki. Kolor otoczki osłaniającej kulkę/klucz wskazuje jaki kolor klucza potrzebny będzie do jej otworzenia.  Środki kulek to klucze np. żółty środek czyli po otwarciu dostaniemy żółty klucz, że otworzyć jakąś żółta otoczkę innej kulki z kolejnym kluczem.

/room #control - strzałkami zmieniamy chwilowo grawitację, aby pomóc myszkom dojść do sera.

/room #bafflua - każda kolejna plansza to inna mini-gra.

/room #dancedance - musimy klikać strzałki zgodnie ze strzałkami na kulach, gdy będą między dwoma drewnianymi deskami.

/room #tagging - zabawa w berka. Gracz z niebieskim nickiem goni, reszta musi uciekać.

/room #towerdefense - szaman ma za zadanie utrudniać myszkom zdobycie sera, stawiając na całej mapie wyrzutnie kul, piłek i duchy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz